REA REA REA Igen och igen och igen

Nu alla goa glada är det dags för en REA på www.ingwe.se. Välj och vraka. Billigt billigt.

Läste i går morse för mina barn ur "Hattjakten", helt klart en av världens bästa barnböcker. Det jag nyss skrev påminde mig om Kanini,...den galna, underbara försäljarkaninen vid en skrot: Kanini skriker i örat på morfar som letar efter sin bortflugna hatt och skrämmer honom så han hoppar till:

 -"Kom och köp jättemånga saker, fina fina! Inte särskillt dyrt bara jättebilligt!
 - Jisses vad rädd jag blev! sa morfar.
 - Inte farligt, bara tuta kör! Kanini bits inte så mycket.
 - Har du sett min hatt flyga förbi? frågade morfar.
 - Inga hattar idag, nej tyvärr, sa Kanini. Imorgon får vi in nya fina. Men här finns mycket annat. Varsågod och komma fram och titta titta titta så många saker. Jättebilligt."

Så här känns min lilla hemsida...ett smalt litet gulligt sortiment...Man vet aldrig vad som kan dyka upp. : )

Kanske något av det här:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0