Dagen till ära




Måste det  vara något särskilt bara för det? Dagen till ära vill jag lyfta fram en fråga:

 Vad händer med tiden????



















Min tid går fortare och fortare, vill hinna så mycket och känner en nästan pirrande glädje över att vi kommer närmare och närmare våran framtid. Den ser fantastiskt ljus ut, och vi tackar för de dagar som går och att vi får vakna upp, friska och krya till nya dagar fulla av möjligheter!! Är det inte helt fantastisk?! Vi får nya chanser hela tiden och vad väljer vi att göra av dom? Jag vet vad jag gör. Gör du det?

Vår tid är viktig. Fyll den med viktiga saker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ångrar att jag la upp den här bilden...gräslig.

2009-05-23 @ 13:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0