Frid

När den varma känslan av frid fyller upp mig, från magen ut i hela kroppen, ser jag andra människor med nya ögon. Jag kan vila i mig själv och rikta min uppmärksamhet utåt. Då finns den fullkomliga stillheten och tryggheten förankrad och jag får en mental paus. Det är så skönt att känna hur livet blir meningsfullt när jag inte har fokus på mig själv. Mina drömmar känns närmare än förut och lyckan över det jag har är ändå total. Min tacksamhet över familj och vänner och över livet jag har fått, och som jag får igen och igen varje morgon jag vaknar. Det är ju helt fantastiskt! Och det är gratis. 

Kommentarer
Postat av: Britta

Älskade Lilli...vad är det som gör att ögonen alltid fylls av tårar när jag läser din blogg? Jag blir så berörd...du slår an strängar i djupet som väcker nya tankar hos mig...och det känns såååå bra! Älskar dig! Tack för all du delar!

2009-06-03 @ 09:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0